8.00-8.50
Schodzenie się dzieci, czynności opiekuńcze, porządkowe i organizacyjne, zabawy swobodne, indywidualna praca z dziećmi, wspieranie rozwoju dziecka poprzez różnorodne zabawy i ćwiczenia prowadzone pod kierunkiem nauczyciela w tym obowiązkowe zabawy ruchowe i ćwiczenia poranne.
8.50-9.00
Przygotowanie do śniadania, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe.
9.00-9.30
Śniadanie - zwracanie uwagi na kulturalne spożywanie posiłku, zachowanie porządku wokół siebie, zachowanie prawidłowej postawy, mycie zębów.
9.30-11.45
Wspieranie rozwoju dziecka poprzez prowadzenie programowych zajęć dydaktycznych, organizowanie zajęć na świeżym powietrzu (zajęcia ruchowe, sportowe, przyrodnicze, na sprzęcie ogrodowym, spacery, wycieczki, zabawy swobodne i spontaniczne).
11.45-12.00
Przygotowanie do obiadu, obiad.
12.30-13.00
Zabawy i zajęcia o charakterze relaksacyjnym w sali zajęć lub na powietrzu, indywidualne prace z dziećmi, zabawy na powietrzu z wykorzystaniem urządzeń relaksacyjnych, słuchanie opowiadań, bajek.
13.00-14.00
Zajęcia dodatkowe,zabawy swobodne, ćwiczenia utrwalające, kontakty indywidualne z rodzicami, zabawy ruchowe ze śpiewem i z elementami tańca, zabawy tematyczne.